Prima di u Cliente, Crea Valore di l'impresa

In u 2007, uni pochi di persone, chì sò pieni di entusiasmu è di creazione, pussedevanu a mità di una stanza in Yiwu International Trade City, sparte u spaziu cù un altru magazinu.È dopu cuminciaru l'affari, cullighjanu talenti è travaglianu inseme.
Anu cuminciatu l'affari da l'arnesi di hardware, è in u 2010, passanu in u campu di a cucina è u bagnu.
In u 2011, hà acquistatu un novu magazzinu è messu in usu, u scopu cummerciale cuntinueghja à spende.
In u 2012, a piattaforma "China Goods" hè stata stabilita, è hà cooperatu cù più amichi da casa è fora.

xvw

In 2013, Stabbilita Yiwu Leto Hardware Co., Ltd. Ufficialmente cambiatu u modu cummerciale da "C à C" à "B à B".Intantu, hà apertu "1688.com" Platform.

vwqd

In u 2014, hà acquistatu una tenda di 80 m³ Numerata 19842 in District F, International Trade City.

vwad

In 2015,Apertu Alibaba.com, è u modu cummerciale si trasferì versu "E-commerce" in linea è ancu offline.
In u 2016, registratu a marca "YWLETO", a persunalizazione di i prudutti hè diventata dispunibule.

In 2017, hà iniziatu WeChat "Mini Programma" Platform.
In 2019, Magazzinu è equipaggiu aghjurnatu.Trasferitu à un novu uffiziu, migliurà a regulazione di l'impresa è e cumpetenze di u persunale.
In u 2020, apre u "Serviziu di l'impresa d'oru" (Gold Plus Supplier), è esse verificatu attraversu Lane (TUV), SGS, etc. Chì attualizà a fabbrica visuale à 360 ° è a verificazione di a cumpagnia nantu à Alibaba.com.

bfwq
wqfq
vedqs

Inoltre, hè diventatu un fornitore Golden "Cinque stelle" in Alibaba.com, chì era una prova di u nostru bonu serviziu è prudutti d'alta qualità.
Sutta l'influenza di l'epidemie, YWLETO prova u so megliu per risolve i prublemi di i clienti.Ùn rinunceranu micca à ogni cliente, è mostraranu i so desideri sinceri è a festa di bona furtuna à i clienti di diversi paesi in ogni festival.
I successi precedenti provanu a nostra dura lotta è ferma ferma.Manteneremu a nostra missione è u valore di l'impresa, strivemu per esse una impresa di riferimentu, esse una impresa chì soddisfa i clienti in u futuru.


Tempu di Postu: Jul-20-2021