A mità di travagliu, a mità di piacè

Una allocazione di u tempu propiu pò aiutà i travagliadori à implementà a proporzione di u travagliu è u tempu liberu più raghjone.Leto ùn hè micca solu impegnatu à furmà e cumpetenze cummerciale di i membri di a squadra, ma ancu spessu urganizeghja attività outdoor.
Dopu à l'invernu fretu, a primavera hè tornata.Per sente a natura in primavera, Leto hà fattu una surtita di primavera.andemu à a splutazioni vicinu à coglie i mandarini a settimana passata.A strada sinuosa di a muntagna pareva parechje serpenti chì guidanu a strada.

1
2

A matina, avemu principiatu prima attività di cugliera d'aranciu.Sottu à u sole brillanti, l'aranciu brillavanu di rugiada di cristalli.Ognunu di noi tastava a sensazione vicinu à a natura, è a stanchezza dovuta à stu periodu di tempu di travagliu pareva esse spazzata via.

L'attività outdoor tenuta da a nostra cumpagnia era degna.Da una banda, hà riunitu tutti l'impiegati è ci hà fattu più uniti.Per d 'altra banda, avemu ancu rilassatu u nostru spiritu è ​​liberatu a nostra pressione assai durante l'attività.Cusì chì in i ghjorni à vene, avemu assai energia per dedicà à u travagliu.cusì, sta festa hè ancu assai significativu.

3
4
5

Dopu a cugliera di i mandarini, avemu fattu un barbecue accantu à u fiume à meziornu.Fighjate à tutti, certi facianu cum'è chefs, altri brusgiavanu u focu, è altri urdinau l'utensili di cucina.A piccula cumpagnia era cum'è una grande famiglia è tutti li piaciavanu.

In a finale, ogni membru di u Leto pò piglià una cestera d'aranciu cum'è u so bisognu.È presentanu ancu questi aranci à i clienti vicini cum'è rigalu.
Per mezu di sta cumpagnia di divertimentu, tutti avianu megliu integrà in stu grande gruppu è diventanu più uniti.Ancu s'è uni pochi di culleghi ùn eranu micca bè in cumunicazione, ponu sente a cura di l'altri è ùn sò mai lasciati fora.

Tempu divertente!Sè site in Yiwu di a Cina, venite à unisce à stu gruppu di casa!


Tempu di Postu: Jul-20-2021